De cum te urci in ea, primul lucru pe care il observi e volanul luat de pe Civic, ceea ce nu poate fi decat un lucru bun. Iar al doilea lucru pe care il vezi este ca... nu vezi botul masinii.
Asta, plus parbrizul foarte aplecat, te lasa cu senzatia ca te afli intr-o bula. O bula bine finisata, in care nu se poate sa nu gasesti un locsor pentru orice ai avea tu de depozitat sau ascuns.
Motorul de 1,4 litri de sub capota lui Jazz poarta cu mandrie acronimul i-VTEC, care deja se confunda cu rafinament, fiabilitate si, nu in ultimul rand, turatii inalte. 6.500 mai exact. Acolo incepe zona rosie, iar aproape de 7.000 intra limitatorul care iti aduce aminte ca nu esti pe motor si ca ar fi cazul s-o lasi mai moale. Iar in momentul in care pleci de pe loc, acelasi motor plin de viata e atat de silentios, incat zici ca pur si simplu cobori o panta lina. E absolut genial.
Pe langa motorul extraordinar, finisajele de calitate si culoarea asta sublima, Jazz mai are un atu. Un spatiu... ENORM.
Portbagajul cu toate scaunele sus este decent la ai sai 335 de litri (VW Golf avand 350), dar in momentul in care ai rabatat scaunele din spate, te trezesti in fata ta cu un hau de 883 de litri. Iar daca mai rabatezi si scaunul din dreapta fata, nu-ti fa griji ca nu mai ai pe nimeni in masina, ca o sa-ti tina companie propriul ecou.
CITESTE mai multe in Top Gear!
VIDEO! Romanii vor masini noi... Subaru Trezia - Un fel de Justy cu steroizi...