Caroseria conceptului Atlantic poarta semnatura lui Henrik Fisker, celebrul designer care a creat, de exemplu, modele emblematice, ca BMW Z8 sau Aston Martin DB9. Si, desi este promovata drept sedan, aduce mai mult a coupe in patru usi, datorita pavilionului puternic arcuit spre spate.
Totodata, acoperisul de sticla dezvaluie o structura de rezistenta tip "panza de paianjen" care, potrivit specialistilor, confera un plus de spatiu pentru capetele pasagerilor spate, fara a face niciun compromis in ceea ce priveste siguranta in caz de rasturnare.
Partea frontala a Atlantic-ului este marcata de o evolutie a calandrului modelului Karma, incadrat de blocuri optice alungite, in forma de ochi de soim, si "asezonat" cu o capota lunga, atent sculptata pentru a accentua caracterul sportiv al masinii. In timp ce spatele prototipului se incheie cu o consola scurta si un parasoc amplu.
Din punct de vedere tehnic, tot ce se stie este ca Atlantic va folosit acelasi "sistem hibrid in serie" utilizat de Karma (Q-Drive, furnizat de Quantum Technologies), dar animat de un motor turbo, in patru cilindri, de origine BMW (Karma are un 2.0 Ecotec turbo, de 260 CP, de la General Motors). Daca in cazul Karma, Fisker a optat insa doar pentru doua motoare electrice, cate unul la fiecare roata spate, in cazul Atlantic se are in vedere si o versiune "4x4".