Dupa ce iti vei fi desclestat falcile, va trebui sa te pregatesti de o veste proasta, iar daca nu ti-ai dat seama pana acum despre ce e vorba, te inteleg. Esti inca sub efectul look-ului masinii. Nu o vei putea cumpara vreodata, dar Jason Castriota, designerul lui PhoeniX se jura ca asa vor incerca sa arate Saab-urile de-acum incolo, si are chiar un nume pentru asta. Spune ca designul poate fi catalogat drept Aeromotional, semn ca suedezii nu reusesc sa scape de filmele lor triste cu avioane.
Dar sa lasam detaliile, pentru ca privirile sa ni se scurga peste figura martiala a lui PhoeniX si peste plafonul lui transparent, pentru ca apoi sa ne incalcim in forma ultimilor montanti.
Daca totusi oamenii care construiau candva avioane si-ar pierde mintile, si ar arunca pe strazi conceptul PhoeniX, ar folosi un turbo de 1,6 litri si 200 de cai-putere, cuplat la o motorizare hibrida montata pe puntea spate, care mai adauga 34 de cai-putere. Masina poate atinge 100 de km/h in doar 5,9 secunde, iar viteza maxima la care poate ajunge este de 250 de km/h. dar nu o va face, cel putin, nu asa cum am vrea cu totii.
Sursa: TOP GEAR