Noua generatie a celui mai nedorit off-roader este gata sa iasa pe strazi, dar de data aceasta vrea sa mimeze seriozitatea. Nu mai avem figura de catelus flamand, ci un design plagiat, parca, dupa noua linie de design KIA. Perceptiile par sa ne joace feste, pentru ca indiferent daca masina ne place sau nu, designul este realizat de Giugaro si nu putem lupta impotriva acestui lucru. De asemenea, masina nu mai striga in gura mare ca poate sa se descurce pe orice bolovani, ci vireaza spre genul crossover, in stilul Ford Kuga sau Nissan Qashqai.
Asta inseamna ca avem un nou membru in clubul celor care blocheaza strazile din fata scolilor, a saloanelor de infrumusetare, precum si parcarile subterane de la mall. Pentru inceput, Kornado se va folosi de un diesel de 2,0 litri Euro 5, cu o putere de 173 CP, ce va putea fi combinat cu o tractiun integrala sau cu una fata.
Alegerea pentru cutia de viteze are cele doua optiuni clasice, manuala si automata, dar pretul inca nu a fost comunicat. Dupa toate astea, in aer pluteste dezamagirea. Daca primul Korando putea inveseli pe oricine, noua generatie va avea afectul unui Xanax luat prea tarziu. Mult prea tarziu.
Citeste topgear.ro