Safim bine intelesi. Hilux-ul nu este o masina „de fite". Nu este o masina de oras, nu ne dam cu ea pe Dorobanti sa o ambalam sa le tremure fetelor lingurita din cescuta. Este o masina pe care ai luat-o pentru munca si isi va face treaba cu prisosinta.
Taman de aceea daca am rupe-o in piese si am ingropa-o intr-o baltoaca de ulei, apoi peste 50 de ani am asambla-o... probabil ar porni de la prima cheie. Nu este un pariu, este sentimentul de durabilitate inspirat de model.
Dragut este ca ai de ales dintre mai multe variante Hilux. Cu cabina dubla sau fara, cutie automata sau manuala, 144 sau 170 de cai. Oricum ai lua-o, ti se pare foarte cool. Unde mai pui ca peste cateva zile sau saptamani invariabil va ninge si vei avea de ales intre a te uita la stirile de la televizor si a trage o fuga pana la munte. Cu bagaje, familie, caine si tot ce mai doresti...
Date tehnice:
Motorizare: 2.5D/144CP
Acceleratie: 0-100 km/h: 12.5 s
Viteza maxima: 170 km/h
Cutie: 5M/T
Sursa: Jurnalul National
Noua generatie Honda Civic, prezentata intr-o schita... FOTO! Monovolumul Dacia din 2012?...