Ei bine, cam un un euro din zece dati pe un astfel de automobil se duce direct in profiturile companiilor, potrivit rapoartelor financiare depuse de firme pe primul trimestru al acestui an.
Producatorul marcilor BMW, Mini si Rolls-Royce a anuntat miercuri ca marja operationala, reprezentand raportul dintre profitul operational si vanzari, a urcat la 11,9%, de la 2,7% in aceeasi perioada a anului trecut. Audi a inregistrat in aceeasi perioada o marja operationala de 10,6%, iar Mercedes-Benz de 9,3%.
Cresterea economica puternica din China si revenirea cheltuielilor de consum din SUA genereaza cerere solida pentru automobilele de lux produse in Germania. in cazul BMW, vanzarile Seriei 5 s-au dublat in primul trimestru, iar livrarile de SUV-uri X3 au crescut cu 94%.
Volkswagen a anuntat saptamana trecuta ca profitul EBIT s-a triplat in primele trei luni datorita cererii pentru marca Audi de pe piata chineza, in timp ce profitul operational al Daimler a urcat cu 71% datorita vanzarilor solide ale modelelor S-Class produse de Mercedes-Benz.
Sursa: Jurnalul National
Atentie la autovehiculele cu regim de circulatie prioritara!... Noua metoda de calcul a impozitului auto, in functie de valoarea masinii...