Principalele branduri detinute de SABMiller in Romania sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas si Azuga. Pe segmentele de pret corespunzatoare, Heineken Romania vinde pe piata brandurile Heineken, Ciuc, Silva, Neumarkt si Bucegi.
Principalii competitori pe piata de bere sunt Heineken Romania, Bergenbier SA, United Romanian Breweries Bereprod si Romaqua Group. Jan Derck van Karnebeek, directorul general al Heineken Romania, a motivat performanta de anul trecut prin investitii in marketing, prin concentrarea asupra activelor de baza ale afacerii si prin programe de cost-management.
Diminuare de 3% in Europa
In Europa, volumul de bere vandut de SABMiller a scazut cu 3% in primele sase luni ale anului fiscal, din cauza conditiilor economice dificile.
Vanzarile din Polonia s-au redus cu 4%, din cauza inundatiilor si a restrictiilor impuse pe comercializarea bauturilor alcoolice in perioada de doliu de noua zile din aprilie. Afacerile SABMiller pe piata poloneza au fost afectate de asemenea si de politica de preturi de discount adoptata de concurenta de pe segmentul berii ieftine.
Volumul de bere comercializata de companie in Cehia a coborat in anul fiscal 2010-2011 cu 6%, iar in Rusia cu 1%.
Tot articolul, in Financiarul
Nivelul maxim de apreciere al leului va fi atins pana la jumatatea anului... Fermierii romanii ar putea primi ajutoare de pana la 15.000 de euro din fonduri europene...