"O reclamatie, primita de vreo jumatate de an, a fost din partea unui consumator care reclama un ziar de larga circulatie din Bucuresti pentru simplu fapt ca citise in ziua respectiva in horoscop ca va castiga o suma foarte mare de bani si a jucat si la loz in plic, si a luat si un bilet la loto si la alte jocuri, si nu a castigat nimic. Ne-a trimis biletele respective si decupajul din ziar cu horoscopul si reclama ziarul, cerand daune materiale si morale pentru ca el si-a cheltuit niste bani crezand ca va putea castiga asa cum scria in horoscop. Raspunsul nostru a fost ca trebuie sa se adreseze ziarului sau redactorului care tinea rubrica de horoscop, pentru daune. I-am explicat ca noi nu avem nicio treaba"
Articolul continuă după reclamă
Presedintele ANPC a declarat in interviul acordat agentiei de presa ca scopul institutiei este acela de a-l face pe consumatorul roman sa constientizeze drepturile pe care le are, mai ales pe cel de a sesiza autoritatile in cazul unui produs neconform.
Citeste si Antena3
Foto: Intact Images