- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Antena 3 relatează experiența unei familii din Sibiu care a primit o factură de infarct! Suma de 33.000 de lei trebuie să o achite, dar cu ce bani este întrebarea lor.
Aceștia sunt în stare de șoc încă de când au deschis plicul și cer ajutor în stânga și-n dreapta pentru că furnizorul nu pare să le fi dat o soluție care să-i ajute!
Cu ce soluție a venit furnizorul în cazul familiei din Sibiu care a primit o factură de 33.000 de lei la curent
"Noi acum trebuie să facem un credit în bancă pentru această factură, care după spusele lor, ar trebui să fie și mai mare de atât, pentru că de anul acesta tariful s-a schimbat, deși cei de la (furnizorul) au făcut calculul în funcție de tariful de astăzi", a declarat femeia.
Singura soluție primită de la furnizor a fost să plătească jumătate de sumă, iar apoi eșalonat, precizează sursa menționată mai sus.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunţat acţiuni de control în urma creşterii numărului de reclamaţii legate de modul de calculare a facturilor la energie electrică, precizând că sunt analizate cu atenţie toate documentele necesare pentru a se putea stabili dacă sesizările sunt fondate sau nu.
ANPC a transmis, marţi, printr-un comunicat de presă, că în contextul creşterii numărului de reclamaţii înregistrate de la consumatori în ceea ce priveşte modul de calculare a facturilor la energie electrică, din ultima perioadă, comisarii instituţiei au început deja o serie de acţiuni de control, în întreaga ţară.
“Controalele comisarilor ANPC se derulează la furnizorii de energie electrică şi verifică modul în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în ceea ce priveşte calcularea facturilor emise de aceştia către consumatorul-persoană fizică, în ultima perioadă. Menţionăm că, pentru a putea stabili dacă reclamaţiile sunt fondate sau nu, comisarii ANPC analizează cu mare atenţie toate documentele necesare, în fiecare caz în parte”, se arată în comunicat.
ANPC reaminteşte consumatorilor că procedura atunci când au o nemulţumire legată de modul în care a calculată o factură este să ia mai întâi legătura cu operatorul economic care furnizează acest serviciu, iar dacă acest dialog sau informaţiile primite nu sunt satisfăcătoare să completeze formulare de sesizare de pe site-ul instituţiei, potrivit News.ro.
“În cazul în care consumatorii au aviz de deconectare şi se consideră nedreptăţiţi, îi invităm să completeze formularul de sesizare de pe site-ul www.anpc.ro, cu caracter urgent”, a mai precizat ANPC.
Rezultate Loto 22 septembrie 2022. Numerele câștigătoare de joi la 6/49, Joker, 5/40, Noroc, Super Noroc și Noroc Plus... (P) Obstacole la început de carieră pe care nu le cunoști...