Live acumObservator 13 Weekend
Prime Time 20:00iUmor

DIETA JAPONEZĂ, cu banane! Scoate rochia de la banchet de la naftalină, te va încăpea iar!

Nu te puține ori ai încercat să pierzi kilogramele în plus! Ai apelat la diete, exerciții istovitoare, poate chiar pastile de slăbit. Și de ce toate astea când soluția e atât de simplă!

Nu te puține ori ai încercat să pierzi kilogramele în plus! Ai apelat la diete, exerciții istovitoare, poate chiar pastile de slăbit. Și de ce toate astea când soluția e atât de simplă!

Slăbești văzând cu ochii dacă ții... DIETA CU MĂMĂLIGĂ! Are rezultate garantate, iar în cele din urmă va veni ea și vara pentru a-ți etala trupul pe plajă!

Creată de soţii Hitoshi Watanabe şi Sumiko, dieta cu banane nu presupune o schimbare specială în rutina zilnică. Mai exact, în fiecare dimineaţă trebuie să mănânci doar banane şi să bei apă la temperatura camerei. Poţi mânca orice altceva pe parcusul zilei.

Aceste fructe, prin prisma substanțelor conținute, accelerează procesul de reducere a greutăţii.

Câte banane să mănânci

Cu privire la întrebarea câte banane e indicat să consumi la micul dejun, nu există o regulă strictă, însă nu se recomandă exagerarea. Bea dintr-o dată un pahar de apă caldă dimineaţa, iar după o oră consumă o banană. În cazul în care încă îţi mai este foame, mănâncă o altă banană. De preferat ar fi să consumi banane verzi.

Watanabe spune că, pe timpul dietei, cina ar trebuie să fie la ora 20.00. Se poate consuma orice la prânz şi cină, iar în cazul în care ţi se face foame între mese, gustarea constă într-un fruct.

Recomandari