Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

DIETA VIKINGILOR: regimul care te scapă de toată grăsimea în exces și-ți alungă orice stare de tristețe!

Dieta vikingilor exclude în totalitate pâinea albă, pastele și mămăliga, promovând rconsumul de produse lactate, ecologice, de sezon. În plus, alungă orice stare de tristețe sau oboseală!

Dieta vikingilor exclude în totalitate pâinea albă, pastele și mămăliga, promovând rconsumul de produse lactate, ecologice, de sezon. În plus, alungă orice stare de tristețe sau oboseală!

Cum scapi de 15 kg în 15 zile! Dieta secretă a gimnastelor: talie de viespe şi energie cât încape!

Dieta minune cu ouă te slăbește și pe tine! Dai jos 13 kilograme în 10 zile fără efort

Această dietă a apărut în anul 2004

Rene Redzepi și Claus Meyer sunt cei care au descoperit această rețetă și au organizat un simpozion la care au fost prezenți mai mulți șefi bucătari din regiune pentru a aborda problema consumului tot mai ridicat de alimente procesate, aditivi, cereale rafinate și carne produsă în masă. Aceștia doresc să producă o schimbare durabilă și au venit cu ideea unui meniu alcătuit din preparate pe bază de produse din natură, precum mușchi, crenguțe, alge și scoarță comestibilă, alături de carne de elan și de hering, seceră și urzici.

Dieta vikingilor propune să ”exprime puritate, prospețime, simplitate și etică” care sunt asociate cu zona nordică.

Principiile dietei vikingilor:

Acest regim propune consumul unei cantități mai mari de plante și al uneia mai mici de carne și preferă produsele acvatice, de la pești la crustacee și alge. Este de preferat să consumați și plante sălbatice sau carne care provine de la animale crescute în ferme locale.

Pe parcursul unei săptămâni, mesele de seară trebuie să fie împărțite în felul următor: trei cu carne, două cu fructe de mare și două mese vegetariene. Pe parcurs puteți consuma cât mai multe rădăcinoase, legume cu fructe verzi, fructe oleginoase, fructe de pădure, leguminoase și fructe de livadă. De asemenea, puteți consuma cereale integrale ca secară, alac, ovăz și orez.

Recomandari