Fiind bazat pe platforma lui A, in principiu CLA ar trebui sa fie la fel de inchegat spre sport ca hatchback-ul care a primit premiul cea mai spectaculoasa evolutie in bine la Premiile TopGear 2012. Numai ca CLA este o idee mai confortabil decat A, pentru ca suspensia spate nu este prinsa direct de sasiu, ci mai are niste tampoane de cauciuc setate astfel incat sa nu-ti rupa rinichii la fiecare denivelare. Masina va fi disponibila in doua variante de setare a suspensiei, Confort si Sport, iar James May se va bucura nespus sa afle ca nici una dintre cele doua nu a fost dezvoltata pe Nurburgring. Fata de un A-Class, care are in mod evident un comportament pronuntat sportiv, CLA se comporta mai mult ca o berlina.
Din fericire insa, dupa ce am condus-o am avut o usurare imensa: chiar daca se comporta mai mult ca o berlina, asta nu inseamna ca masina este plictisitoare. Dupa ce a castigat premiu de design la Red Dot Awards si in conditiile in care interiorul este si el desenat cu mult mai multa pasiune decat la un C sau la un E, spre exemplu, ar fi fost pacat ca masina sa fie mult prea sportiva sau mult prea confortabila. Desi nu este un cuvant care sa i se potriveasca, tinuta de drum e un compromis placut. Directia e precisa si, din nou din fericire, nu la fel de asistata si usoara ca la alte limuzine de clasa superioara la care nu mai simti nimic din ce se intampla pe drum.
Citeste in continuare pe www.topgear.ro
TopGear intalneste interiorul noului Mercedes-Benz S-Class... VIDEO! Vezi cum urla LaFerrari, cel mai puternic Ferrari din istorie...