Căutare Live

Publicitatea online: plus 10%-20% in primele sase luni

Studiul de Audienta si Trafic Internet livreaza un nou indicator, numarul de clienti unici pe tari. Reprezentantii Intact Interactive cred ca pe termen scurt acesta nu va influenta semnificativ bugetele pe piata online. Directorul general al BRAT, Arina Ureche, spune ca indicatorul ar putea aduce un plus de incredere mediului online. Daca pana in luna aprilie s-a observat o crestere a pietei online, odata cu anuntarea masurilor „anticriza” s-a creat o stare de „asteptare” in piata.

De aproximativ doua saptamani, bene­ficiarii (agentiile si publisherii online) Studiului de Audienta si Trafic Internet au la dispozitie o noua aplicatie de raportare si analiza a rezultatelor de trafic.

„Noua aplicatie Scores este imbu­natatita semnificativ fata de precedenta, aceasta fiind si mai usor de utilizat", declara Arina Ureche, directorul general al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT). Arina Ureche precizeaza ca noua aplicatie nu majoreaza costurile privind masurarea audientei si traficului online.

De asemenea, SATI livreaza si un nou indicator de trafic, distributia pe tari a numarului de clienti unici. Pana in prezent, existau trei indicatori: tara de origine, numarul de vizite si afisarile. Ce spun beneficiarii?

„Rapoartele sunt pro­cesate mult mai repede, iar rapoartele predefinite, ilustrand cele mai recente evolutii, sunt foarte utile si iti econo­misesc timpul de lucru", spun reprezen­tantii Intact Interactive despre noua aplicatie. Laura Mihailescu, Project Mana­ger la Starcom MediaVest Group, punc­teaza faptul ca Scores este „urmatorul pas": o aplicatie mult mai usor de folosit si mai prietenoasa, cu mai multe func­tionalitati, foarte necesara unui planner online.

Urmatorul pas: provenienta pe arii geografice?

Arina Ureche crede ca noul indicator livrat de SATI, numarul de unici pe tari, ar putea aduce un plus de incredere pe piata online.

„Este mai aproape de ceea ce ar trebui sa fie, numarul de unici pe tari e un criteriu important tinand cont ca rulam pe piata romaneasca si ne inte­reseaza unicii din piata romaneasca, sper sa aduca mai multi bani, dar nu acesta era motivul pentru care adver­tiserii nu ma­reau bugetele online-ului", subliniaza Orlando Nicoara, specialist online. Repre­zentantii ARBOinteractive precizeaza ca masurarea numarului vi­zitatorilor din fiecare tara va fi de ajutor tuturor jucatorilor din piata.

Perspectiva sumbra! Geoana anunta contractarea economiei cu 2%... Estimarile FMI privind evolutia economiei nationale s-au schimbat de la +1,3% la -2% in sase luni...
Ultimele știri