De aproximativ doua saptamani, beneficiarii (agentiile si publisherii online) Studiului de Audienta si Trafic Internet au la dispozitie o noua aplicatie de raportare si analiza a rezultatelor de trafic.
„Noua aplicatie Scores este imbunatatita semnificativ fata de precedenta, aceasta fiind si mai usor de utilizat", declara Arina Ureche, directorul general al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT). Arina Ureche precizeaza ca noua aplicatie nu majoreaza costurile privind masurarea audientei si traficului online.
De asemenea, SATI livreaza si un nou indicator de trafic, distributia pe tari a numarului de clienti unici. Pana in prezent, existau trei indicatori: tara de origine, numarul de vizite si afisarile. Ce spun beneficiarii?
„Rapoartele sunt procesate mult mai repede, iar rapoartele predefinite, ilustrand cele mai recente evolutii, sunt foarte utile si iti economisesc timpul de lucru", spun reprezentantii Intact Interactive despre noua aplicatie. Laura Mihailescu, Project Manager la Starcom MediaVest Group, puncteaza faptul ca Scores este „urmatorul pas": o aplicatie mult mai usor de folosit si mai prietenoasa, cu mai multe functionalitati, foarte necesara unui planner online.
Urmatorul pas: provenienta pe arii geografice?
Arina Ureche crede ca noul indicator livrat de SATI, numarul de unici pe tari, ar putea aduce un plus de incredere pe piata online.
„Este mai aproape de ceea ce ar trebui sa fie, numarul de unici pe tari e un criteriu important tinand cont ca rulam pe piata romaneasca si ne intereseaza unicii din piata romaneasca, sper sa aduca mai multi bani, dar nu acesta era motivul pentru care advertiserii nu mareau bugetele online-ului", subliniaza Orlando Nicoara, specialist online. Reprezentantii ARBOinteractive precizeaza ca masurarea numarului vizitatorilor din fiecare tara va fi de ajutor tuturor jucatorilor din piata.
Perspectiva sumbra! Geoana anunta contractarea economiei cu 2%... Estimarile FMI privind evolutia economiei nationale s-au schimbat de la +1,3% la -2% in sase luni...