Întreaga Românie a fost alături de jucătorii naţionalei de fotbal aseară, meciul difuzat de Antena 1 impunându-se ca lider incontestabil de audienţă. În minutul de aur, înregistrat aseară la 00:20, Antena 1 a atins aproape 60% din piaţă, la nivelul publicului comercial, cu partida jucătorilor lui Edi Iordănescu.
Partida România – Kosovo, difuzată aseară la Antena 1, lider incontestabil de audienţă
Astfel, conform Kantar Media, meciul România – Kosovo, difuzat aseară în intervalul 21:47 – 00:32, s-a impus ca lider de audienţă, pe toate targeturile. Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, partida România - Kosovo a înregistrat pe întregul interval orar 10 puncte de rating și 41.4% cotă de piață.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde meciul tricolorilor s-a situat pe primul loc, înregistrând 10 puncte de rating și 34.6% cotă de piață.
Şi la nivelul întregii ţări, meciul care a adus România mai aproape de calificarea pentru EURO 2024 a fost prima opţiune de vizionare, cu 9.3 puncte de rating şi 33.3% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 00.20, confruntarea România - Kosovo a atras aproape 60% din piaţă, respectiv, 11 puncte de rating şi 59.6% share, la nivelul publicului comercial.
Partida dintre România şi Kosovo nu a fost una lipsită de incidente. În minutul 19, meciul a fost întrerupt, iar jucătorii au fost trimişi la vestiare de către arbitru, ca urmare a mesajelor discriminatorii afişate de fanii români în peluza Arenei Naţionale.
Naţionala lui Edi Iordănescu s-a impus cu 2-0, cu două goluri marcate după minutul 83. Stanciu şi Mihăilă au adus victoria României, după ce acelaşi Stanciu a ratat un penalty.
După victoria de aseară, clasamentul din grupa României arată astfel:
- Elveţia 14 puncte
- România 12 puncte
- Israel 11 puncte
- Kosovo 4 puncte
- Belarus 4 puncte
- Andorra 2 puncte
Belarus – România (12 octombrie) şi România – Elveţia (21 noiembrie) se văd pe Antena
1 şi în AntenaPLAY, în această toamnă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, Urban all si National
Perioada 12 septembrie 2023