Într-o campanie lansată astăzi, pe conturile sale de socializare, acesta își îndeamnă cei peste 100.000 de prieteni virtuali să devină #influencerpentruRomânia.
Sofia Vicoveanca şi Cosmin Seleşi se alãturã campaniei Ajut eu!
Campania presupune ca fiecare persoană să aleagă un brand românesc pe care vrea să îl susțină pentru a depăși situația economică dificilă, apoi să îl promoveze. Prin hashtag-ul campaniei și un tag dat paginilor de Facebook/Cosminselesiactor sau Instagram/Cosminselesioficial, vedeta TV va identifica brandurile preferate de comunitatea sa și va promova, gratuit, 20 dintre ele.
Cosmin Seleși își face emisiune pe YouTube! Primul invitata va fi Romică Țociu
“Toți avem opinii și influențăm cel puțin o persoană din jurul nostru să adopte măcar o idee de a noastră. Dacă nu știați asta, întrebați românii despre politică, sport și cine merită să câștige Asia Express!”, spune Cosmin Seleși, care a fost unul dintre participanții la reality show-ul difuzat pe Antena 1.
Actorul este hotărât să sprijine cât mai multe branduri autohtone să treacă peste perioada mai dificilă în care mulți dintre ei nu au putut să își vândă produsele. Printr-un efort comun cu publicul său, Cosmin Seleși va promova cât mai multe afaceri românești atât pe rețelele de socializare, cât și cu ajutorul partenerilor media pe care dorește să îi atragă în campanie.
Cosmin Seleși a devenit partenerul de discuție al celor 70.000 de oameni de pe contul de Instagram și a 61.000 de oameni pe Facebook. În total, peste 100.000 de prieteni virtuali știu ce mănâncă și cu ce se ocupă în fiecare zi atunci când nu îl văd la televizor.
Campania va dura 2 luni, timp în care Cosmin Seleși va realiza o listă cu brandurile românești pe care publicul său le propune și va selecta o parte dintre ele pentru a le dedica postări speciale pe conturile de socializare.