Rețelele de socializare sunt, de multe ori, un canal de distorsionare a realității. Modul în care mulți utilizatori își imortalizează viața este, în multe cazuri, diferit de cel în care trăiesc cu adevărat.
Familia Kardashian, sub lupă. O agenție de monitorizare a rețelelor sociale a dezvăluit un lucru surprinzător legat de urmăritorii lor
Familia Kardashian a fost mult timp în topul influencerilor de succes. De la promovarea unui anumit stil de viață, până la fizic și obiceiuri de consum, surorile Kardashian au dat startul unor trenduri de lungă sau de scurtă durată.
Rețelele de socializare, serialul lor și expunearea în fața publicului a dus la un ascendent al afacerilor în care cele cinci femei au investit.
Acestea au intrat în vizorul unei agenții de monitorizare a rețelelor sociale, Socially Powerful. Potrivit unei surse, în cadrul studiului realizat, s-a observat că cifrele uluitoare asociate cu familia Kardashian sunt, de fapt, false.
Mai exact, patru dintre surori, Kylie Jenner, Kim, Khloe și Kourtney Kardashian, ar avea urmăritori falși, niște roboți care să le crească numărul urmăritorilor în mod artificial.
Khloe Kardashian, pe contul Good American, brandul său de haine, ar avea aproximativ 30% urmăritori falși pe Instagram. Brand urmărit de peste 2 milioane de conturi. Acest lucru se transpune în peste 740.000 de conturi frauduloase.
Brandul Poosh, deținut de Kourtney Kardashian, ar avea aproximativ 29% de conturi false, din cele 4,6 milioane care apar la urmăritori în prezent. Totodată, procentajul de implicare socială al contului este unul extrem de scăzut, doar 0,10%.
Citește și: Câți bani face fiica cea mare a lui Kim Kardashian, North West, pentru un singur video pe TikTok
Brandul viralizat al lui Kim Kardashian, SKIMS, ar avea aproximativ 29% de conturi false. Totodată, veniturile companiei au crescut considerabil de la lansarea din 2020.
„Misiunea mea a fost întotdeauna să creez produse care rezonează profund cu publicul – fie că este vorba de îmbrăcăminte modelatoare și lenjerie care împuternicesc sau machiaj și îngrijire a pielii care transformă”, spunea Kim.
Citește și: Kim Kardashian, fotografiile sexy de la plajă care au încins internetul. Cum arată în realitate vedeta
Aceasta s-ar părea că își dorește să încerce din nou să apară pe piață cu produse de machiaj și înfrumusețare în 2026.
Nici brandul Kylie Cosmetics, deținut de Kylie Jenner, nu stă mai bine. Potrivit datelor, 28% dintre urmăritori sunt roboți. Dintre cei 24 de milioane de urmăritori, aproximativ 6 milioane sunt falși.
Kylie Jenner nu este la prima ”abatere” de acest fel. Ea a mai fost acuzată că ar folosi coturi false pe platformele sale de socializare.
„Este destul de rău deja că filtrează și procesează imaginile în Photoshop pentru a vinde o față și un corp fals… dar acest lucru este pur și simplu ridicol. Avem nevoie de mai multă transparență pe rețelele sociale!” este de părere un utilizator.
Până în acest moment, familia Kardashian nu a comentat în niciun fel datele făcute publice.
Prințul William a pus pe jar personalul de la curtea regală britanică. De ce l-a angajat pe avocatul Prințesei Diana... Nou membru în familia Schumacher. Legendarul pilot a devenit bunic. Prima poză cu tânăra familie...