Antena Căutare

Articole despre brand turistic

MDTR va plati 590.000 euro pentru promovarea "frunzei" pe ringul unde boxeaza Bute

MDTR va plati 590.000 euro pentru promovarea "frunzei" pe ringul unde boxeaza Bute

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va plati 590.000 euro, fara TVA, pentru expunerea brandului national turistic pe ringul de box la meciul dintre Lucian Bute si Jean Paul Mendy, informeaza Mediafax.

Vineri, 08.07.2011, 00:00
Frunza Elenei Udrea, pe magiunul Topoloveni

Frunza Elenei Udrea, pe magiunul Topoloveni

Brandul turistic al Romaniei va fi promovat pe eticheta magiunului de prune Topoloveni, in urma unui protocol incheiat intre producator si Ministerul Turismului.

Marti, 03.05.2011, 00:00
Udrea cumpara publicitate de 5 milioane de euro, pe canale TV internationale

Udrea cumpara publicitate de 5 milioane de euro, pe canale TV internationale

Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului a demarat procedura de achizitie de publicitate pe canale internationale de televiziune, cu un buget maxim de 4.000.000 Euro, fara TVA,( 5 milioane de euro, inclusiv TVA) actiune cofinantata in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.

Marti, 01.02.2011, 00:00
Udrea face Manual de brand turistic

Udrea face Manual de brand turistic

Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), realizeaza un Manual de brand turistic si brosuri prin care sa promoveze brandul turistic al Romaniei, pentru care va plati peste 120.000 de euro.

Miercuri, 20.10.2010, 00:00
Romania, cea mai nesigura destinatie din Europa

Romania, cea mai nesigura destinatie din Europa

Asa spun strainii care ne-au vizitat tara. Ei si-au lasat impresiile pe Internet, pe o retea de socializare care are peste 15 milioane de utilizatori. Ne considera neprimitori, sunt speriati de cainii vagabonzi si de hoti. Stam bine doar la locuri pitoresti si fete frumoase.

Marti, 21.09.2010, 00:00
Timbrele cu brandul turistic au fost retrase de pe piata

Timbrele cu brandul turistic au fost retrase de pe piata

Lansarea cu surle si trambite a brandului turistic al Romaniei de la Shanghai, eveniment organizat de Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, avea sa fie marcata si prin introducerea in circulatie a unei emisiuni de marci postale Romania - Gradina Carpatilor. Marcile postale au fost realizate de Romfilatelia in baza unui protocol de colaborare semnat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului la data de 22 iulie.

Luni, 23.08.2010, 00:00
Reportaj: "Deschide, fa, geamu', ca candeste a jeg!"

Reportaj: "Deschide, fa, geamu', ca candeste a jeg!"

Un nou brand turistic al Romaniei a invadat ziarele, televizoarele si strazile. Peste tot celebra frunza a doamnei Udrea, furata sau ciordita de la nu stiu ce mare agentie de turism ori cumparata de o firma spaniola de pe internet cu modica suma de cativa euroi, iti apare in fata ca celebrii palmieri de pe litoral.

Miercuri, 11.08.2010, 00:00
Reportaj: "Explore the Romanian waiters" sau Fiti cu ochii pe chelnerii romani!

Reportaj: "Explore the Romanian waiters" sau Fiti cu ochii pe chelnerii romani!

Nu e adevarat ce-a spus presedintele Traian Basescu, si anume ca Romania n-are destui chelneri si tinichigii. Avem, numai ca adevaratii chelneri au plecat in strainatate, iar la noi au ramas multi tinichigii care o fac pe chelnerii.

Marti, 10.08.2010, 00:00
"Coincidente creative" apropiate brandului turistic al Romaniei

"Coincidente creative" apropiate brandului turistic al Romaniei

Controversata frunza care reprezinta brandul turistic al Romaniei este utilizata cu succes, de multa vreme, si de site-ul www.dico-ecolo.com, care este un dictionar francez de ecologie.

Marti, 10.08.2010, 00:00
Plagiat? Udrea a lansat noul brand turistic al Romaniei

Plagiat? Udrea a lansat noul brand turistic al Romaniei

Ministerul Dezvoltarii a lansat, astazi, la Shanghai, noul brand turistic al Romaniei. In timp ce noul slogan se doreste a fi o invitatie catre turisti sa exploreze "gradina carpatica" a Romaniei, frunza, unul dintre elementele principale din noul logo, seamana izbitor cu unul care apartine unei firme britanice de transport.

Joi, 29.07.2010, 00:00
Shanghai: Udrea lanseaza noul brand turistic sub sloganul "Explore the Carpathian garden"

Shanghai: Udrea lanseaza noul brand turistic sub sloganul "Explore the Carpathian garden"

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului va lansa, joi, la Shanghai, noul brand turistic al Romaniei. Noul slogan, care va fi cel mai probabil "Explore the Carpathian garden", invita turistii sa exploreze "gradina carpatica" prin culori vii care amintesc de natura, soare si litoral.

Miercuri, 28.07.2010, 00:00
x