Live acumX Factor (r)
Prime Time 20:30Chefi la cutite

De ce nu vezi rezultate în urma antrenamentelor de la sală. Aceste GREȘELI te împiedică să ajungi la performanțele dorite

Mergi la sală aproape zilnic, petreci ore întregi la antrenamente și, cu toate astea, rezultyatele întârzie să apară? Iată câteva dintre motivele pentru care nu reușești să îți sculptezi trupul. 

Mergi la sală aproape zilnic, petreci ore întregi la antrenamente și, cu toate astea, rezultatele întârzie să apară? Iată câteva dintre motivele pentru care nu reușești să îți sculptezi trupul.

,,Nu contează cantitatea, ci calitatea”, aceasta este prima regulă atunci când vine vorba despre sport. Așadar, contează mai mult ce faci propriu-zis în timpul petrecut la sală, nu cât de mult ești prezentă acolo.

1. Nu ești suficient de atentă

Ești sigură că ai găsit un antrenor potrivit nevoilor tale și suficient de pregătit? Dacă răspunsul este unul pozitiv, atunci, ascultă-i sfaturile. El petrece ore întregi încercând să creeze antrenamente cu adevărat eficiente, a urmat cursuri de pregătire și este cel mai în măsură să îți ofere rezultatele dorite.

Câteodată, cheia către succes este acceptarea faptului că nu poți ajunge acolo unde îți dorești pe cont propriu și că ai nevoie de un ajutor specializat.

2. Nu lucrezi suficient de mult

Deși îți este greu să accepți asta, zona de confort poate fi unul dintre motivele care te împiedică să ai rezultatele pe care le aștepti. Ești sigură că nu poți folosi greutăți mai mari? ești convinsă că ai repetat toate seriile pe care antrenorul a spus să le faci?

3. Nu concurezi cu tine însăți

Nu trebuie să te mai compari cu oamenii din jurul tău. Nu ai de unde să știi ce mănâncă ei și cât de mult se antrenează. Ei nu contează. Timpul petrecut în sala de fitness este numai despre tine și despre ceea ce vrei tu să obții. Trebuie doar să încerci să dai mai mult decât ai dat ultima dată.

4. Îți sărbătorești antrenamentele grele cu o vizită la restaurant

Azi ai fost la sală și ai muncit din greu. Te-ai antrenat corect și crezi că poți mânca orice și oricât. Vrei să îți oferi un răsfăț culinar, așa că o porție de cartofi prăjiți e binevenită, după efortul depus.

Ok, poți să îți faci poftele o dată pe săptămână, să zicem. Dar nu după fiecare antrenament. Nu vei ajunge niciodată unde îți propui dacă vei face un pas înainte și doi înapoi.

Recomandari