Ca de fiecare dată, Andrei Ștefănescu a ales la ănceputul emisiunii 4 concurenți din public, însă de data aceasta a vut parte de o situație cu care nu s-a mai ntâlnit. Domana Lucreșia a fost atât d eemoționată încât nu i-a venit să creadă că va participa la joc.
Când Andrei Ștefănescu i-a rostit numele domanei Lucreția, aceasta nu s-a ridicat de pe scaun, neveninudu-i să creadă că va participa cu adevărat la competiție.
Andrei Ștefănescu, surprins de emoțiile Lucreției, la Prețul cel bun
Andrei Ștefănescu a luat-o de mână și a codus-o pe concurentă la pupitru:
„Ce s-a întâmplat cu dumneavoastră de v-ați pierdut așa dintr-o dată? Așa emoționată n-am mai văzut demult”, i-a spus prezentatorul doamnei Lucreția.
Ajunsă la pupitru, concurenta a întrebat dacă i-a fost făcută o farsă.
„Noi nu facem farse. Toată ideea e să fie surpriză. Nimeni nu știe că-i ales. Asta e regula generală nu știe nimeni”, i-a spus Andrei Ștefănescu doamnei Lucreția.
Primul produs pe care l-au licitat cei 4 concurenți aflați la pupitre, în ediția cu numărul 15 de la Prețul cel bun a fost o coardă de sărituri fără fir.
Concurneții nu au ghicit exact prețul obiectului, însă Mihaela s-a apropiat cel mai mult de valoarea reală, adică cea de 111 lei.
Cum se desfășoară concursul Prețul cel bun
Selectați din public, concurenții trebuie să liciteze prețul unui produs, încercând să ajungă cât mai aproape de suma corectă, dar fără să o depășească. În fiecare ediție, participanții trebuie să ghicească valoarea premiilor puse în joc printr-o serie de jocuri amuzante, probe interactive şi faze eliminatorii, la finalul cărora pot câștiga bani sau obiecte valoroase.
Iuliana Luciu, Matias Alexandro, Marian Olteanu și Ramona Tibrin sunt cei patru co-prezentatori ce vor fi alături de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu în quiz show-ul de la Antena 1. Zeci de concurenți își vor testa inspirația în ceea ce privește Prețul cel bun, dar, mai ales, vor încerca să ajungă cât mai departe în concurs și să plece acasă cu premii incredibile.
De la aparatură electrocasnică, automobile, sau chiar premii în bani, Prețul cel bun oferă tuturor concurenților o șansă la câștig. În ultimii 50 de ani, formatul a fost realizat aproape pe tot mapamondul bucurându-se de un real succes.