Antena Căutare

Știri despre Insula Iubirii

Stiri despre Insula Iubirii, cel mai fierbinte reality show din Romania, prezentat de Radu Vâlcan doar la Antena 1

Alexandra, pentru prima oară în postura de femeie disponibilă. Iubita lui Aurel recunoaşte: "De Robert mi-a plăcut încă de la început"

Pentru prima oară, după veştile triste despre Aurel, Alexandra nu se mai retrage în cameră să plângă, ci vine cu inimă deschisă la petrecere. Ţinta ei este acum singurul bărbat de care recunoaşte că s-a simţit atrasă încă de la început - Robert.

Marti, 18.07.2017, 08:25
Alexandra renunță definitiv la Aurel: ”O voi lua de la capăt. Nu pot să îl mai iert, nu mai reprezintă nimic pentru mine"

După ultimele declarații ale lui Aurel, Alexandra renunță definitiv la el. ”O voi lua de la capăt. Mă doare, dar mă simt și împăcată”, a afirmat concurenta.

Marti, 18.07.2017, 08:16
Nicoleta și Cătălin, prima noapte în aceeași cameră: ”Mă lași puțin în pace, te rog!”

Aurel l-a încurajat pe Cătălin să își arate afecțiunea pe care o are la adresa Nicoletei.

Marti, 18.07.2017, 00:51
Bianca a dezvăluit amintiri dureroase din trecutul cu Liviu: „Nu puteam să mai țin ochii deschiși, plângeam că nu mai puteam!”

Chiar dacă pozau în cuplul perfect Bianca și Liviu aveau multe probleme în cuplu.  „Nu puteam să mai țin ochii deschiși, plângeam că nu mai puteam!”, a dezvăluit Bianca, copleșită de emoții. Tânăra a punctat un moment marcant pentru relația lor. Avea nevoie de un medic, i-a implorat ajutorul bărbatului iubit, dar el i-a spus că trebuie să termine de vizionat un meci de fotbal.

Luni, 17.07.2017, 23:06
Liviu, cu lacrimi în ochi: „Da, sunt dispus să o iert pe Bianca, am și eu vina mea! Nu vreau să discut despre problemele mele!”

„Da, sunt dispus să o iert pe Bianca, am și eu vina mea! Nu vreau să discut despre problemele mele!”, a spus Liviu, la Ceremonia Focului.

Luni, 17.07.2017, 23:01
Scene fierbinți pe plajă. Andy: „La ce m-am gândit când am văzut-o pe Diana? Că vrea sex!”

Vulcanica Diana şi Andy s-au dezlănțuit din nou! De data asta, pe plajă, într-un cadru mai mult decât romantic, cu lumânărele aprinse și parfumate și un decor de vis.

Luni, 17.07.2017, 22:39
Raul pune punctul pe „i”: „O fac pe Alexandra să se simtă în largul ei cu mine, nu fac nimic rău!”

„O fac pe Alexandra să se simtă în largul ei cu mine, nu fac nimic rău!”, spune Raul, în timp ce o face pe iubita lui Aurel să se simtă în largul ei atunci când vizitează o minirezervație de tigri în Thailanda.

Luni, 17.07.2017, 22:32
Liviu: ”Bianca era însărcinată. A renunțat la un copil ca să poată veni în Thailanda”

Liviu a fost invitat la testimoniale pentru a clarifica situația în care se află. Declarațiile lui șochează.

Luni, 17.07.2017, 22:11
Aurel și Maria, seară incendiară în camera de hotel! Bărbatul, aprins de focul pasiunii: „Hai, întoarce-te cu spatele!”

Aurel și Maria au parte de o seară incendiară în camera de hotel. Cei doi au fost mai intimi ca niciodată.

Luni, 17.07.2017, 21:53
Alexandra și Raul, întâlnire amicală cu sfârșit neașteptat: ”A crescut în ochii mei!”

Ziua cu numărul zece a adus pentru Alexandra și Raul o întâlnire privată cu o activitate pe care concurenta și-a dorit-o foarte mult.

Luni, 17.07.2017, 21:48
Bianca anunță oficial despărțirea de Liviu: ”El nu este ceea ce îmi doresc!”

Bianca a cerut să meargă de urgență la Ceremonia Focului pentru a anunța oficial decizia ei în privința lui Liviu. Astfel, concurenta vrea să se asigure că mesajul despărțirii de iubitul ei este unul clar și oficial.

Luni, 17.07.2017, 21:31
Liviu, dezvăluire neașteptată: ”Nu am dat nicodată în ea. A vrut ea să dea în mine!”

Liviu face dezvăluire neașteptată. ”Nu am dat nicodată în ea. A vrut ea să dea în mine!”, a declarat acesta.

Luni, 17.07.2017, 21:15
Alexandra, în lacrimi și cuprinsă de regrete amare: ”Sunt supărată pe mine. Am stat și am așteptat o schimbare...”

Alexandra se arată extrem de dezamăgită de comportamentul lui Aurel și își pune tot felul de întrebări. ”Sunt supărată pe mine. Am stat și am așteptat o schimbare...”, a afirmat concurenta.

Luni, 17.07.2017, 21:11
Aurel, declarație șoc: ”Stau din obișnuință cu Alexandra. Între noi nu mai există iubire”

Aurel vine cu declarații neașteptate. ”Stau din obișnuiță cu Alexandra. Între noi nu mai există iubire”, a afirmat concurentul.

Luni, 17.07.2017, 21:06
Aurel recunoaște că a sărutat-o pe Maria: ”A fost o atingere de buze, nimic pasional”/ Alexandra: „M-am agățat de el ca o proastă!”

Aurel și Maria sunt mai mult decât prieteni! ”A fost o atingere de buze, nimic pasional”, a declarat concurentul într-un moment de sinceritate.

Luni, 17.07.2017, 21:01
Imaginea care a înroşit butonul de Like! Nicoleta, concurenta de la "Insula Iubirii", alintată de cele mai sexy ispite. Cum s-a distrat ardeleanca în Thailanda

Nicoleta şi Cătălin au venit la "Insula Iubirii" pentru a trăi o experienţă de neuitat. Încrezători în iubirea şi relaţia lor, cei doi au profitat din plin de fiecare moment petrecut în Thailanda

Duminica, 16.07.2017, 10:47
FOTO HOT! Diana de la "Insula Iubirii" s-a pozat mai sexy ca niciodată. Cum a încins bruneta imaginaţia bărbaţilor

După despărţirea de Ben şi relaţia frumoasă cu Andy de pe "Insula Iubirii", Diana şi-a propus să se bucure de fiecare moment al vieţii. De curând, bruneta s-a fotografiat într-o ipostază de infarct

Sambata, 15.07.2017, 11:36
Ispitele Robert și Andy au oferit doamnelor și domnișoarelor #100debuchetedelavanda în Piața Romană

Robert și Andy, pe care telespectatorii Antena 1 îi urmăresc în fiecare luni, de la ora 20:30 în „Insula iubirii” au „ispitit” și în București fetele cu... buchețele de lavandă!

Vineri, 14.07.2017, 18:49
Colaborarea lui MC Anuryh cu Fly Project este un vis implinit pentru ispita de la "Insula iubirii"

Telespectatorii Antena 1 au văzut-o în rol de ispită în cel de-al treilea sezon al emisiunii „Insula iubirii”. Anuryh, cea care s-a apropiat de Robert și care a părăsit insula episodul trecut este cunoscută în domeniul muzical, în calitate de MC. Mai mult, frumoasa brunetă are în prezent multe proiecte în derulare.

Vineri, 14.07.2017, 17:52
Familia "Insula Iubirii", în mare sărbătoare! Urmează un botez cum nu a mai văzut România. Ispita Bianca Roman se pregăteşte să îşi creştineze fetiţa

Bianca Roman se pregăteşte pentru botezul fetiţei sale, care se anunţă a fi cel mai scump din showbiz. Şi pentru că nu se uită deloc la bani, iar căutarea ţinutelor pentru eveniment a adus-o în pragul disperării, fosta ispită de la Insula Iubirii a plecat la Londra pentru a-i cumpăra micuţei sale tot ce are nevoie pentru această zi importantă.

Joi, 13.07.2017, 17:08
Cea mai frumoasă și exotică  ispită de la „Insula Iubirii” l-a prezentat fanilor pe Pupăcel. Fanii: „Doamne, cât îl invidiem!”

Cea mai frumoasă și exotică ispită de la „Insula Iubirii” l-a prezentat fanilor pe Pupăcel. Fanii: „Doamne, cât îl invidiem!”

Exotica Anuryth, „Rihanna” de la „Insula iubirii”, a demonstrat tuturor că este o ființă extrem de afectuoasă, nu doar ispititoare.

Joi, 13.07.2017, 09:35
Cea mai HOT ispită de la „Insula Iubirii” a scos o piesă alături de băieții de la Fly Project! Nu, n-ai ghicit, nu e vorba de vulcanica Deea!

Până sezonul trecut, frumoasa Deea de la „Insula Iubirii” era singura ispită care cocheta cu muzica. Atât de mult, încât ne-a demonstrat cu vârf și îndesat că are chiar „Factorul X”. Însă nu mai e singura!

Marti, 11.07.2017, 16:08
Ben de la "Insula Iubirii", propunere neașteptată pentru Nicoleta: ”Hai să facem nunta și apoi să plecăm împreună!”

De la aflarea veștii că iubita lui, pe cealaltă insulă, și-a confirmat relația cu Andy, Ben a încercat să se apropie din nou de Nicoleta. Venirea lui Cătălin și interesul ispitei pentru acesta, nu i-a oprit lui Ben insistența, ci din contră.

Marti, 11.07.2017, 13:46
Planul lui Liviu, de a-i lua Biancăi inclusiv câinele, a ieșit la iveală de față cu toți colegii de insulă

Povestea cuplurilor este într-o continuă schimbare, noul episod aducând multe informații care au dus la decizii și confruntări. Sorin cu Bianca, pe cealaltă insulă au devenit din ce în ce mai apropiați, petrecându-și noaptea unul în brațele celuilalt și sărutându-se pentru prima dată de când se află pe insulă. „Nu credeam că se pot întâmpla atât de multe lucruri în viața mea în doar o săptămână”, a spus Bianca.

Marti, 11.07.2017, 11:59
Video. "Gata, ai picat testul!". 'Insula Iubirii", mai periculoasă ca niciodată. Cătălin și ispita Nicoleta au parte de o oră de masaj

Cătălin și ispita lui preferată au parte de o oră de masaj, timp în care cei doi au timp să se cunoască mai bine. Într-un mediu incitant, Nicoleta şi concurentul nostru continuă jocul apropourilor nevinovate.

Marti, 11.07.2017, 10:29
Biancăi îi sunt arătate imaginile cu planul lui Liviu de o lăsa fără nimic: "Şi căţelul să mi-l ia?!”

Rănit, Liviu decide să o lase pe Bianca fără nimic la întoarcerea în ţară şi îi cere ajutorul ispitei Nicoleta. Cum va reacţiona Bianca când va vedea imaginile? Aflăm din clipul de mai sus!

Luni, 10.07.2017, 22:00
Ziua cu numărul 9, o cădere liberă în păcat! Aurel, din ce în ce mai apropiat de Maria. Alexandra: "M-am resemnat, ştiu că ne vom despărţi"

Petrecerea din seara cu numărul 9 de pe "Insula Iubirii" îl face pe Aurel să cedeze! Alcoolul, distracţia, dar mai ales Maria îl dezarmează pe concurent, spre dezamăgirea Alexandrei

Luni, 10.07.2017, 21:30
Bianca şi Sorin, prima noapte petrecută în aceeaşi cameră şi primul sărut! Iubita lui Liviu cedează: "De ce m-am îndrăgostit eu de tine?!"

După zile întregi în care ispită a încercat orice pentru a o face pe Bianca să cedeze, concurenta renunţă la inhibiţii şi alege să petreacă o noapte împreună cu Sorin în aceeaşi cameră.

Bianca a uitat de Liviu! Concurenta a “dat foc” sentimentelor: “Nu regret că am venit aici. Sunt fericită”

Ajutată de Sorin, Bianca începe să îşi dea seama de minusurile din relaţia cu Liviu şi realizează că este momentul să schimbe ceva.

Luni, 10.07.2017, 21:15
"Maria trebuie să părăsească Thailanda"! Reacţia lui Aurel când aude de plecarea ispitei preferate. Radu: "Am glumit"

Cum se apropie cu paşi repezi finalul emisiunii, două dintre ispitele feminine au părăsit Thailanda. Este vorba despre Anuryh şi Cătălina. Radu, însă, decide să îi joace o farsă lui Aurel.

Luni, 10.07.2017, 20:53
Diana suferă enorm după plecarea lui Andy! Concurenta de la “Insula Iubirii” nu renunţă: “O să merg până în pânzele albe ca să fiu cu el. Am găsit, în sfârşit, un om căruia îi pasă de mine”

Diana, la primele ore ale dimineții, se plimbă singură pe plajă fără să-și găsească liniștea. ”M-a făcut din om, neom”, este prima reacție a concurentei atunci când vorbește despre fostul ei iubit.

Luni, 10.07.2017, 20:51
Diana spune adevărul despre motivul despărţirii de Ben: "Am fost însărcinată cu el, dar am ales să fac avort. Exista riscul să se nască paralizat"

Odată reîntors pe "Insula Iubirii", Andy primeşte o veste care îl uimeşte: Diana îi povesteşte că a fost însărcinată cu Ben, cu doar câteva luni înainte de intrarea în emisiune.

Luni, 10.07.2017, 20:45
Fetelor nu le vine să creadă! Două dintre ispitele masculine de la “Insula Iubirii” au părăsit Thailanda

Ziua lui “Rămas bun!” a venit pentru insula fetelor. Marco şi Alex au părăsit Thailanda, spre dezamăgirea fetelor.

Luni, 10.07.2017, 20:39
Povestea tristă de viaţă a Dianei, povestită cu lacrimi în ochi! Bruneta de la “Insula Iubirii”: “Pe fostul soţ l-am cunoscut pe Facebook. Am simţit că trebuia să mă căsătoresc cu el”

Comportamentul Dianei poate fi acum explicat! Concurenta s-a destăinuit reporterilor de la “Insula Iubirii”

Luni, 10.07.2017, 20:35
Luni,  Bianca se va săruta pentru prima dată cu Sorin, pe „Insula iubirii”. Cel mai așteptat moment din Thailanda!

Luni, Bianca se va săruta pentru prima dată cu Sorin, pe „Insula iubirii”. Cel mai așteptat moment din Thailanda!

Cel de-al 11-lea episod al emisiunii „Insula iubirii”, care va fi difuzat luni, 10 iulie, de la ora 20:30, va scoate la iveală câteva secrete ale cuplului Liviu – Bianca.

Luni, 10.07.2017, 11:47
Cea mai sexy ispită de la „Insula Iubirii” s-a afișat cu un bărbat blond, arătos și plin de mușchi. Cătăline, ce zici?

Cea mai sexy ispită de la „Insula Iubirii”, Nicoleta, face din nou victime în rândul bărbaților. Dovadă stau pozele de pe profilul personal de Facebook, unde blonda a postat o fotografie care le-a dat de gândit fanilor.

Luni, 10.07.2017, 11:08
Se leagă o idilă? Cătălin și ispita Nicoleta de la "Insula Iubirii", uniți de mai multe coincidențe:” Nu pot să cred!”

Cătălin caută atenția ispitei în preajma căreia și-a petrecut o mare parte din timp de la intrarea în emisiune. Încă din prima seară, Nicoleta s-a arătat interesată de soarta lui.

Vineri, 07.07.2017, 12:47
Diana spune adevărul despre motivul pentru care a venit la "Insula Iubirii"! "Recunosc că mă caută bărbați foarte bogați. Nu vreau să îmi bat joc de sentimentele lui Andy"

Nemulțumită de dezvăluirile făcute de fostul ei iubit, Diana recurge la amenințări. ”Recunosc că mă caută bărbați foarte bogați. Ben o să moară când o să ajungă acasă!”, a afirmat concurenta.

Joi, 06.07.2017, 09:29
Mesajul secret pe care Liviu îl scrie pe o hârtie va scoate la iveală detalii surprinzătoare din relația lui cu Bianca

În cel de-al zecelea episod al emisiunii „Insula iubirii”, difuzat luni, 3 iulie, de la ora 20:30 la Antena 1, ceremoniile focului de pe ambele insule au scos la iveală mai multe informații care au dus la decizii și schimbări semnificative între concurenți.

Marti, 04.07.2017, 12:38
"Insula Iubirii", plină de surprize! Alexandra, din ce în ce mai dezamăgită de Aurel: ”Eu nu-l mai iert”

Invitată la bonfire, Alexandra vede toate imaginile cu Aurel care o curtează pe Maria şi se declară dezamăgită total de comportamentul acestuia.

Marti, 04.07.2017, 09:11
Imagini incediare la "Insula Iubirii"! Diana şi Andy, încă o noapte plină de pasiune: ”Îmi tremură tot corpul...”

În casa ispitelor, Diana își sudează relația cu încă o noapte plină de pasiune, iar în Minitel au mai rămas două perechi, Robert și Nico, iar pe plajă Bianca și Sorin. Fiecare cu o preocupare importantă pentru propria persoană.

Marti, 04.07.2017, 09:07
Video! Bianca și Sorin de la "Insula Iubirii' nu-și mai ascund sentimentele? Primele atingeri dintre cei doi

Pe toată perioada în care Diana își pierdea iubitul, Bianca se apropia de ispita ei. Atingeri aparent inofensive, mângâieri discrete și chiar momentul oportun pentru a se retrage la întuneric.

Marti, 04.07.2017, 09:00
Nuntă pe insula băieților! Ben și Nicoleta "își pun pirostriile", iar tensiunile ating cote maxime: "El mi-a spus că fără mine nu o să stea, o să se sinucidă. Acasă l-am prins de două ori"

Diana este afectată de plecarea lui Andy, iar farsa vestea primit[ din partea fostului ei iubit, Ben, a enervat-o enorm. Tânăra a fost anunțată că fostul lui iubit se va căsători cu Nicoleta, pe insula băieților.

Marti, 04.07.2017, 00:16
Diana, amenințări și lacrimi, la aflarea veștii că Andy a părăsit insula: ”Plec și eu! Ben o să moară când o să ajungă acasă! O să-i cadă dinții în gură”

Luni, 03.07.2017, 23:37
Andy, avertizat serios de Ben: ”Viața alături de Diana poate fi extrem de periculoasă. Este băgată în niște chestii”

Andy este avertizat de Ben cu privire la ”prietenii” Dianei și nu numai. ”Viața alături de Diana poate fi extrem de periculoasă. Este urmărită de oameni bogați!”, a afirmat concurentul.

Luni, 03.07.2017, 23:09
Andi, cerut în căsătorie de Diana. Răspunsul ispitei a lăsat-o mască: "Am putea face nunta în Grecia"

Relația Dianei cu Andi există de cinci zile, însă evoluția este una rapidă. De la aluziile legate de căsătorie și până la discuții directe cu ispita au trecut doar două zile.

Luni, 03.07.2017, 22:33
Alexandra, adevăruri dureroase! Mărturisirile lui Aurel au dezamăgit-o profund: ”Mie îmi era rușine să ies cu ea pe stradăt”

Alexandra se declară dezamăgită total de comportamentul iubitului ei și este hotărâtă să nu-i mai suporte mofturile.

Luni, 03.07.2017, 22:14
Primul Bonfire pentru Nicoleta! Reacția concurentei, în fața imaginilor cu iubitul ei: ”Nu poți să faci asta încontinuu, oamenii te influențează”

Pentru Nicoleta este noaptea în care vor simți flăcările adevărului. Iată cum a reacționat concurenta când și-a văzut iubitul alături de ispite.

Luni, 03.07.2017, 21:53
IMAGINI INTERZISE MINORILOR! Diana, încă o noapte plină de pasiune: ”Îmi tremură tot corpul. Ți-am zis că trebuie să mă iei ușor”

În casa ispitelor, Diana își alimentează relația cu încă o noapte plină de pasiune, iar în minitel au mai rămas două perechi, Robert și Nico, iar pe plajă Bianca și Sorin. Fiecare cu o preocupare importantă pentru propria persoană.

Luni, 03.07.2017, 21:20
Alexandra, gestul unei femei disperate! Dezamăgită de iubitul ei, se măsoară în oglindă, ținând fotografia Mariei în mână: ”Ce are asta și nu am eu?”

Concurenta care nu a profitat deloc de ceea ce îi oferă Thailanda este Alexandra, cea care, de la aflarea veștii că iubitul ei a picat în ispită, și-a continuat traseul pe insulă identic.